by Sterneling

tisdag 6 mars 2012

Tio små apor

För ett tag sen var vi på symässan. Jag sprang runt och rev och slet i alla tyger jag kunde hitta, lite som en ko på grönbete. Älskling som hade planerat det hela som en överraskning för mig såg efter närmre fyra timmar i tygdjungeln sådär ruskigt ditsläpad ut, lite som alla män gör inne på Ullared.
Hur som helst kom jag hem med en massa fina tyger och däribland det här tyget med tio små apor som jag genast var tvungen att provsy ett par bebisbrallor av. Nu funderar jag på om jag har tillräckligt mycket tyg kvar för att sy ett par till mig själv. Fast jag antar att dom skulle fungera lite som min onepiece. Har man en gång fått på sig den tar man inte av den förrän sambon tre dagar senare suckar och konstaterar att det är nog just en sån där sak som kan ta död på ett förhållande. Jorå så att..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar